måndag 29 augusti 2011

Tog mej en morgonsväng i skogen på 11km, så skönt! Men vet ni vad som är ännu skönare?! Att slippa kolla bs innan...för jag vet att det är bra. Att slippa ta med dextrosol (som jag hatar) för jag kan inte få känning. Jag känner mej fri...det är såå skönt! Men jag är såklart medveten om att det kan vända imorgon. Men jag njuter av varje dag just nu!


Mitt insulinfodral är nu mer tomt:)

Hellre sticker jag mej tusen gånger i fingret än pumpar i mej insulin om jag får må så här bra.

Men igår kväll efter maten var det slapp i soffan. Då skulle jag kunnat döda (typ) för en påse godis! Jag kan ju inte äta fem-tio-tjugo bitar, utan det är snarare ett kilo. Ännu mer störande när jag frågar Johan om han är sugen. "Nej" säger han, "jag är proppmätt". Men åhh det var ju jag med, men min efterrättsmage vill ändå ha godis. Men det blev vispad grädde och några bär till mej ist, fast det kunde kvittat för det var ju godis jag ville ha. Jag hade nog t.o.m nöjt mej med lite 86% choklad, men då måste jag ju köpa 100g (för 86% finns väl inte i mindre?) och kommer inte kunna låta den ligga öppnad i skåpet till nästa helg. Men sen glömde jag bort det och allt var frid och fröjd:).

Men ikväll efter träningen väntar stekta kantareller, gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar