torsdag 15 september 2011

Då har jag varit ute på min sista pw på ett par veckor. För imorgon är det opeation av blodkärl i benet som gäller. Vila i två veckor. Undrar hur mina värden kommer bli?! Och hur jag ska vakna på morgonen...jag går ju försjutton alltid min morgon pw halvt i sömnen. Men men...två veckor är ju liksom inte döden, och absolut inget att lipa över! Fick igår hem en folder om info om operationen. Där står det att jag kommer bjudas på fikabröd och söt juice för att vidga blodkärlen. Jaha, bara lyfta luren och berätta läget. Jag vägrar socker. Är nu i ketos och min kropp mår så bra och jag har grym energi! Efter mycket om och men skulle dom prata ihop sej och ringa upp mej. Nu har dom gjort det och jag behöver inte alls få i mej socker. Det går ändå. Ibland är det bra att va sådär jobbig och tjatig. Och frågar man inget får man ju heller inget veta:)!



Skickade ett kort mejl till Lena Ljungkrona-Falk i tisdags. "51 dagar utan insulin...", fick ett "Grattis"som svar. Bra, för man måste kunna glädjas med andra, oavsett!

Förresten, sa jag att det är underbart att vara i ketos:), iaf tycker jag det!


Imorgon när Johan är på väg hem ska jag be han hoppa in på Ica Maxi i Lkpg. Mammas jobbarkompis tipsade om LCHF-bröd där. För mej är det för mycket kolhydrater i. Men perfekt att ha i frysen så Johan kan variera lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar