måndag 19 september 2011

Det var skönt med lite luft! Det var ju inte direkt igår man satt i skolbänken. Va still 8-17 utan promenad på morgonen...segt! Drack en celsius imorse. Varför gjorde jag det?! Jag tror jag är beroende faktiskt. Jag vågar liksom inte va utan. Hemma så går/springer jag ju alltid efter jag druckit den. För den ger grym energi! Så imorgon gör jag ett test. Tar med den ifall. Men dricker den bara i nödfall...ok?!


Åt korv och Coleslaw till lunch idag. Jösses va gott med Coleslaw!! Det måste göras oftare. Ska bara komma på ett fiffigare sätt att strimla/riva den...funkar inte matberedaren?!


Receptet:



7dl strimlad vitkål


1 röd lök


1dl majonäs


2-3tsk dijon senap


1dl creme fraich


salt och svartpeppar


Testa!!!




Är lite nervös över att inte fixa kursen. Lite kul att jag va den ända som sa att jag till en början endast tänker ha det för privat bruk. Dom andra ska förändra världen...typ! Jaja...mer näringsfysologi blir det!




Nu ska jag faktskt krypa ner och läsa. Jag var på plats 7,10 idag (börjar 8) så imorgon kan jag sova lite längre:)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar