tisdag 6 september 2011

Igår kväll fick jag köra passet på gymmet själv. Var tydligen filmkväll här hemma. Laddade som tusan i bilen på väg hem över att se en påse grillchips och coca cola på bordet. Men nejdå, där stod bara kaffe och vatten. Inte ens brieost eller paranötter som finns i skåpet var framtaget. Tydligen var dom helnöjda och mätta efter kvällens måltid som bestod av kyckling och broccoligratäng, bra där!

Om två veckor är jag i Sthlm och läser min första vecka till Lic. kostrådgivare LCHF. Jag är så nervös och förväntansfull och håller på att längta ihjäl mej! Och samtidigt orolig över att jag inte kommer klara det. Men det ska bli så kul! Läser kursboken på kvällarna. Intressant!


Tänk vad kosten har stor betydelse och kan förbättra många tillstånd som bla. diabetes, övervikt, gluten, hjärt och kärlsjukdomar, canser, adhd, psoriasis, blodtryck, kolestrol mm.

Klickade just hem boken "Energibarn".

Jaha nu börjar även Philip med LCHF. Hård träning + LCHF...intressant! www.finest.se/lailani

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar