fredag 16 september 2011

Men så det blev. Bedövningen hann släppa, så jag både svimmade o spydde under operationen. Lite kaos för mitt bs låg på 3,8 och dom sa först att det var därför. Tvingade i mej en dextrosol och två klunkar juice, sen vägrade jag mer. Sa att jag inte kunde få känning fast dom visste hur det låg till, men ingen lyssnade. Men känner mej rätt säker på att nästa vecka kommer bli bättre än denna:)!
Snyggt!!


Åt lasange (LCHF) hos pappa och Agneta ikväll, så himla gott! Johan och jag diskuterade Agnetas vikt sist...och det visade sej att hon tappat 13kg! Smal och snygg som pappa:)!


Johan köpte med sej tre sorters bröd till oss och Aneby. Bra att ha i frysen!


Nu ska jag kolla mitt bs som inte känns så bra ikväll. Socker vid operationen, ingen motion, och massa mat ikväll när jag fick tillbaka aptiten!- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar