onsdag 7 september 2011

Ösregn ute så det blev en "runda" på bandet här hemma. Varannan km på raksträcka och varannan i lite lutning. Ärligt talat så är det ju inte så jäkla kul och gå på ett band i en timma och glo in i en vägg. Men med musik i öronen så funkar det rätt bra!



Något jag inte skulle klara mej utan är mina Adidas Glide. Gör av med 3-4par/år. Har dom både till inomhu- och utomhusträning. Har alltid haft problem med benhinnorna och skoskav. Men för ca.7år sedan fixade InterSport sulor och dom perfekta skorna till mej. Sulorna hänger alltid med i alla möjliga skor/stövlar och dom håller än! Och skorna skulle jag aldrig våga byta ut! Dessutom har dom kommit i Gore Tex i höst, jösses så bra;)!


Inte på fräscha men det struntar jag !

Nu ska jag äta frukost i form av två stekta ägg och ett stort glas vatten. Gillar inte att fixa och lägga ner tid på frukost så detta passar mej perfekt. Så hinner jag inte bli så hungrig till lunchen vid två heller!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar