lördag 17 september 2011

Sådär. Då är maten klar för veckan. Johan får laga till lite kebab/sallad/aioli till sej i slutet av veckan bara. Så finns det en del i frysen. Och jag ska försöka ta med mej matlådor till Sthlm. Vill helst inte äta ute.


Ferry variant idag med spenat/korv/oliver och lite broccoli/blomkål till.

Korv och caleslaw. Första gången jag gjorde det.Men ska man verkligen hyvla med osthyvel? Jag hade vitkål i hela köket efteråt.
Hade svårt o sova inatt så gick upp och förberedde knäckebrödsbak. Så smidigt och sååå gott!




Johan har nu åkt. Jag ska äta lite grillad kyckling med mozarella och bea tänkte jag. Har bara druckit en kopp kaffe än idag. Är inte ett dugg hungrig... Ska försöka få hit Johans mamma så hon kan linda av mitt ben. Hoppas hoppas det ser bra ut. Sen måste jag må bra och packa och plugga. Imorgon har jag lovat jobba 7-11 sen bär det iväg till Sthlm för Lic. konstrådgivare LCHF!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar