söndag 18 september 2011

Sådär. Nu är jag framme i Sthlm och ligger nerbäddad i sängen. Längtar nu massor till imorgon:)!
Usch va jag har dålig karaktär just nu! Önskar nästan att bs ska bli högt så det får mej att sluta äta choklad...åh! När jasållet kan träna så äter jag mer och onyttigt, alltid. Illa!!!
Har iaf plockat med mej matlådor, lite plock och celsius hemifrån.





Har tyvärr ingen kokplatta här. Men finns det det där vi ska läsa så köper jag nog ett paket ägg och kokar mej så jag har på kvällen.
Vågar inte åka utan insulin...tänk om ifall ni vet:). Så fyllde på med nya sprutor och nålar. Men hoppas såklart att dom Inte kommer till användning!


Nä nu ska jag ta bs och sedan försöka sova så jag är pigg imorgon!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar