tisdag 18 oktober 2011

Dukades upp ett litet bord med böcker och annat bra till föreläsningen som hölls på mf-center och var öppen för almänheten. Oj va de va fart i Cathrine. Ni hittar henne på http://www.schuck.se/

En del av mina klasskamrater:)

Har en kock med i gänget som driver en restaurang som nyligen blivit LCHF-certifierad. Han rekomenderade kokos-grädde/creme från Thai-butikerna där den är renast. Så idag har jag köpt på mej 2 burkar "coconut cream", 100%. I helgen blir det wok!


Och då måste jag bara få nämna en sak. Lyssna här! Ni vet att det finns 40% grädde och 36%!? Vet ni vad den 36% innehåller?! Jo E407 som är cancerframkallande! Läs på förpackningen får ni se. Så vad väljer ni helst?! 36% men tillsatsämnen som är cancerframkallande eller 40% med naturligt mättat fett?! Jag lovar...man blir helt chockad när man börjar läsa vad saker och ting egentligen innehåller! Visst är det (fortfarande) konstigt att vi blir sjuka...ehhh.

Har ni 20min över så lyssna på den "längre intervju med Jan Hammarsten".http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=233&artikel=4748074 Väldigt intressant och ärligt talat så är jag inte alls förvånad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar