lördag 22 oktober 2011

Idag har jag rensat. Bort med skräpet. Och det fanns en del... Men va svårt det är att slänga mat?! Fast...det är ju inte mat som gör någon gott...det är inte mat som jag önskar att någon i min närhet ska äta. Är det ens mat?! Men...jag sparade lite...jag vet faktiskt inte varför... Jag har tänkt rensa skafferiet och kylen flera gånger men valt att skjuta på det... Idag blev det fyra påsar att slänga. Nu önskar jag att resten ska bli gammalt, så ingen hinner äta av de, och jag kan slänga det utan att behöva tänka "om/ifall". Detta är kvar...





Har lagat köttfärsås på drygt 2kg färs. Tänkte ha strimlad stekt vitkål till det. Hörde flera på kursen vars barn gillade det:)!


Använde smöret idag. Härlig gul färg!


Så skönt med ledig tid utan att känna massa press. Johan är iväg på match. Så jag har lutat mej tillbaka och börjat läsa en av böckerna som väntat. Risken finns att det blir sträckläsning, så jäkla intressant! Berättar mer när jag läst klart!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar