måndag 31 oktober 2011

Men oj vad man hinner med mycket när man jobbar dagtid. Men det är ju det där med att jobba fredagar - det lockar inte!
Idag har mitt bs legat mellan 6-7 hela dagen. Det tycker jag inte om. Men jag vet att det beror på mina "stora koppar grädde med kaffe", som imorgon får bli "mindre kaffe med grädde"! Men det är ju så gott:)!
Hann med ett axelpass på gymmet efter jobbet. Men så mycket folk runt klockan fem så jag störde mej. Är ju van att vara själv i stort sett.
Rörde ihop "räkröra i avokado" när jag kom hem, himlans smidigt och gott. Så räcker det imorgon med, bra! (det är inte utsidan som räknas...)


1 hårdkokt ägg, 1 avokado, 2dl skalade räkor, 1 1/2msk majonnäs, 1/2dl crème fraîche, paprikakrydda, salt, svartpeppar och dill. Dela avokadon, ta bort kärnan och gröp ur köttet. Mosa avokadon och hacka ägget. Blanda samman allt förutom några räkor och dillen. Fyll de tomma skalen med röran och garnera med några räkor och dill.

Så har jag och killarna varit ute på en lång promenad.


Eftersom jag sov dåligt inatt ligger jag i sängen nu och tänker sova. Godnatt.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar