torsdag 27 oktober 2011

Kom idag på att jag gillar att det är mörkt på morgonen. Då kan jag ju springa centralt på asfalt, utan att jag syns (nästan iaf...). Vill inte alls springa där folk kan se mej. Skogen är bäst på alla sätt tycker jag. Men nu är det mörkt och blött där. En kort tur på 3,5km blev det imorse, mer sådant tack! Är lite sugen på Fivefingers. Är det överkurs? Dom funkar även till promenad eller? Och jag vet ju hur jag är...vill jag ha något så har jag väldigt svårt att släppa det. Ska ändå hoppa in på Intersport i helgen så kanske har dom några där jag kan tetsa...bara testa alltså;).



En bra blogg förresten:
http://pulstagning.se/


Ett beök på Hälsokost hann jag med innan jobbet på fm. Nytt proteinpulver till Johan. Svårt det där tycker jag. Har ni något att rekommendera så gör gärna det. Vill ha ett så rent vassleprotein som möjligt. Har blivit rekommenderad detta av flera så hoppas det är bra.

Cocosolja och Omega3 blev det med.


Får besök imorgon av en som kommit igång bra med LCHF och har fått tydliga förändringar på tre veckor. Imorgon ska vi kolla av läget och se vad nästa steg blir, kul! Personen ifråga sa sist att mjölk va ett måste i kaffet. Jag bad om ett byte till grädde så hoppas det funkar. Kom ikväll på att jag själv inte hade grädde hemma så en sväng till Coop för att köpa ekologiskt grädde...och vaniljpulver. Trodde inte det skulle finnas, men det gjorde det. Äkta ekologiskt vaniljpulver;)!





Knäckebrödet är klart och jag tänker sova - nu!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar