torsdag 24 november 2011

Ingen morgon motion idag. Både jag och hundarna har sovit oroligt inatt.
Kollade tråkig hockey igår. Blev lite LCHF prat med Anders. Alltid kul:)! Han har fått några broschyrer av mej med bra och kort info om LCHF av Andreas (kostdoktorn) och Annika Dahlqvist som han ger till folk som är intresserade, har frågor eller som man själv tycker borde tänka om. Vill ni ha sådana av mej så hör av er. Jag står för frakten.


Jag har svårt att va hungrig så här tidigt på morgonen. Så detta är min frukost.


Sen vid tiofikat på jobbet tar jag en kopp kaffe med mycket grädde i. Det ger mej energi och jag håller mej mätt och belåten till lunch. Idag blir det kyckling, champinjoner och bacon i gräddsås med lite broccoli/blomkål till, mumms!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar