måndag 14 november 2011

Klockan är strax efter åtta och jag ligger redan i sängen. Sprang en runda imorse. Tänkte ta gymmet efter jobbet men blev en lång promenad med hundarna och lite mat på de. Sen orkade väl inte jag träna...ny dag imorgon:)!
Lite nytt kul. En kille som började med LCHF för en vecka sedan har idag gått ner 5kg! 1kg i veckan tycker jag annars är lagom så huden hänger med. Men här finns det också en hel del att ta av.
En tjej som tappat 6kg på lika många veckor, bra!
Mamma var hos sin läkare häromdagen och frågade om LCHF, och till hennes förvåning var han positiv till det.
Biffar och Västerbottenostpaj till lunch.


Intresset kring LCHF (bra mat) blir större och större för varje dag. Varje dag får jag frågor av personer som undrar och är nyfikna. Nu senast mejl från Skåne och Sthlm. Jag hjälper gärna till så gott jag kan!!
Nu lite läsning:


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar