tisdag 8 november 2011

Fick ett uppdrag ikväll. Koka ägg, tina hallon, skiva salami och brie som Johan kan ta med sej imorgon när han ska på mässa i Jkpg. Sagt och gjort. Bara det att det slank ner en hel del salami och brie i min mage under tiden, helt i onödan för jag var ju inte hungrig! Typiskt:).


Och han fick i uppdrag av mej att hoppa in på Lidl på lunchen och köpa billigt skivat fläsk. Bra att ha i frysen!


Är seg i benen. Kanske inte så konstigt. Skulle behöva en pw imorgon iställer för en joggingtur. Men tiden på morgonen räcker inte till...och det känns inte rättvist att be Johan gå upp tidigare för att ta hundarna, när han kommer hem mitt i natten... Nej, det går inte. Jag springer och tar hundarna och han får sova några timmar, det blir bra det. Förresten va det en kille på gymmet idag som hade "fivefingers", jag vill också ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar