onsdag 9 november 2011

En sväng till gymmet efter jobbet för lite starkare armar:). Johan kom dit en sväng efter att varit på mässa i Jkpg. O va han gnällde! 27år och hungrig (nära till svält), full kyl med god mat hemma. Dålig mat på mässan och inte ville han äta "kolisar". Men visst är det svårt att packa ner lite brie, salami, smoothies, ägg, knäcke eller annat?...och när jag köpt smidiga matlådor som håller kylan, skit jobbigt - verkligen?! Om jag tyckte synd om han?! Nä, jag bad han åka hem och äta.




Mjölken var tydligen poppis:)!
Den är alltså inte homogeniserad så fettet kan ligga och flyta lite ovanpå och så kan det va lite klumpar. Men skaka lite så märks det inte, gräddig och god:).




Har gjort smoothies till Johan ikväll som han kan ta med sej imorgon när han åker till Skåne och jobbar. Dumt att vara hungrig;). Hallon, kokosfett, yoghurt, grädde, mjölk och vaniljpulver. Jösses va gott! O jag har som vanligt "provsmakat" alldeles för mycket...



Fyllde upp dessa,det får duga!



Imorgon ska jag börja vid sju så ingen motion på morgonen. Sen tänkte jag mej ett benpass på gymmet!


Och så måste jag bara få visa ett par skor...som jag måste ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar