måndag 21 november 2011

Det fanns tio sorters te att välja bland. Jag hade velat testa alla tio, men det fanns bara åtta hemma. Så när jag nu skulle sätta mej och läsa om teerna på Bodystore.com fastnade jag förstås just exakt på dom två som var slut. Men nu såg jag på Ica igår att dom sålde dessa teer där så jag tänker köpa till dom två sorterna där som saknas. Ikväll blev det iaf "Refresh". Om det var gott? Smakade typ tvättmedel...:). Jag är ingen te-människa men man måste ju testa. Jag vill testa allt! Tog en sked kokosfett i med, och tvättmedel är kanske inte så dumt ändå;).





Älskar att ha frysen full med matlådor. Kyckling imorgon och fläsk med blomkålsmos på onsdag!Sa jag att vi gjorde fyra portioner av pannacottan igår. Jag åt tre och Johan en. Så är det alltid. Finns det så äter jag. Finns det inte så äter jag inte. Sådan är jag. Min mage höll på att sprängas. Undra om jag någon gång kommer lära mej?!


Sprang en runda imorse. Men nu när jag är ensam tycker jag det är lite läskigt att ge mej ut så tidigt själv om något skulle hända. Vem skulle då märka... Så imorgon ringer klockan 05,25 så tar jag en timma på bandet här hemma istället. Om jag orkade gymmet idag? Nähä... Blev en lång hundpromenad ist:).
Och visst har ni kikat in på Josefin´s blogg : http://josefinlchf.wordpress.com/


Med ett bs på 4,6 säger jag godnatt:)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar