torsdag 15 december 2011

En runda på bandet imorse och ett benpass på gymmet ikväll. Så nu är kroppen genomkörd för denna veckan...eller:)?!
Ikväll blev det stekt ägg och makrill, gott!


J är iväg så jag har fixat ordning hans frukost för imorgon. Som vanligt rysk yoghurt med vispgrädde och hallon, och två ägg med majonäs.


Imorgon har vi julfest. Jag är ingen klänning tjej, med mina ben (vader) känns det inte riktigt bra, men imorgon ska jag nog klämma i mej en ändå. Mitt problem är som vanligt vad jag ska ha för skor... O nä, jag vet att jag har alldeles för många...och det är nog det som är problemet...


Men har iaf hittat två par som jag kan tänka mej. Men dom sitter lite tight. Så nu står dom på töjning.


Nu ska killarna o jag ut på en långis!!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar