måndag 12 december 2011

Tanken var ju att jag skulle testa göra en Jansson med rättika istället för potatis till J i lördags så han fick provsmaka. Nu är det så att alla har "provsmakat" och den är slut...jag hann inte ens smaka. Vet ni...alla gillade den, och flera har frågat om receptet, kul!! Ännu en gång är det insidan som räknas...ha:


En runda på bandet imorse blev det. Har fortfarande träningsvärk i benen sedan i torsdags...måste betyda otränad va:)!?


Jag älskar dagens lunch! Hemmagjord biff med smörklickar och tzatziki och tomat!


Har varit i Eksjö i em och kollat benet efter operationen. Som jag trodde så är det väl inte riktigt som det ska...men men. Så inget gym idag. Däremot en lång promenad med hundarna. Så hann jag inte mer än innanför dörren så kom J´s mamma och frågade om jag var sugen på en pw...klart jag va;)! Så har precis druckit en kopp te och tänker ta mej en varm dusch för att sedan bädda ner mej.

Fantastiskt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar