tisdag 13 december 2011

Storhandling på Lidl ikväll.


En god kopp Pukka te blev det nyss...värmde gott!

Lucia idag vilken innebär lussebullar och pepparkakor på många ställen skulle jag tro. Vi fick även det på jobbet. Jag känner faktiskt inte igen mej själv...men jag tänker inte ens tanken att stoppa det där i munnen, jag är inte det minsta sugen...det finns inte. Är man däremot sugen, och fixar att äta en lussebulle en gång...och tycker det är värt det, så varsågod och gör det då tycker jag. Och se till att njut ordentligt, utan dåligt samvete! Det är ju upp till var och en...eller hur?! Jag vill inte...för jag vet inte varför jag skulle göra det?! Jag äter bra mat och är mätt hela tiden, och har inget sug just nu efter något sött.


Nä tänker jag krypa ner under täcket, trött som tusan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar