söndag 4 september 2011

Sådär. Då är matlådor till kommande arbetsvecka avklarad. Det är inte bara sen vi började med LCHF vi gör matlådor, det har vi i stort sett alltid gjort. Johan vill dessutom ha två lagade mål per dag. Så finns tiden på söndagen tycker jag det är jäkligt skönt att ha det gjort. För i veckan ska mycket annat hinnas med som jobb, träning, hundar, hus, resor, möten, hockey och sånt där som hör vardagen till. Och eftersom man måste ha mat för att klara vardagen så tycker vi det är ganska bra sätt det här med matlådor...

Broccoligratäng.

Köttfärsbiffar med fetaost. Tycker ni att min stekyta är lite väl mörk, så är ni inte ensamma om att tycka det. Men när jag lagar mat så bestämmer jag, och jag kan inte äta likblek mat:)!

Svampröra med oliver i gräddsås.

Baconinlindad dijonkyckling.

Kokt blomkål (7,90kr/st på Lidl).
Stekt lax med räkröra och kokt ägg.






Nu ska jag ta mej en pw. Är fortfarande mätt efter grillningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar