söndag 30 oktober 2011

Stackars Johan hann inte mer än inanför dörren innan jag började ställa frågor om matchen. "Men snälla Jannica, så här är det jämt. Folket på läktaren tror sej kunna reglerna men det kan dom inte. Idag gjorde vi i teamet inte ett enda misstag". Så gick vi igenom mängder situationer och ok...tydligen verkar domarna kunna sitt jobb...ännu en gång.

Imorgon är det match i Bofors. Laddning inför matchen har vi här. Alltid samma sak:). Rysk yoghurt med hallon. Två kokta ägg med majonäs. Och en proteindrink efter matchen. Imorgon testas det nya från Holistic med rent vassleprotein, som anses vara den bästa proteinkällan.


Lite paranötter och Babybel ost som han tar med till jobbet till fikat.


Nästa vecka jobbar dagtid vilket innebär ändring i mina rutiner. Jag vill ha rutiner. Veta att jag kan ta min runda på morgonen. Att jag har egen tid innan jobbet och hinner mysa med hundarna. Att jag bara har 30min lunch och 20min rast på hela dagen och veta exakt vad jag kommer stoppa i mej. Sluta klockan åtta och veta om jag ska träna eller inte. Imorgon vet jag inte riktigt hur det kommer se ut...


Men hallå!? Vad jag letar efter gammaldags mjölk. Har varit i varenda butik i Tranås idag och det finns inte. Alla säger samma sak "bara till jul". Så vet ni någon bonde som vill sälja lite mjölk så hojta till! Men gör det i smyg för det är tydligen olagligt...förstås. Jag dricker aldrig mjölk och har nog inte gjort det sedan innan jag fick diabetes. Men Johan gör det (jag vill inte). Det är det enda han inte vill bli av med. Så då ska han förstås fortsätta...i liten mängd;). Så det blir ekologisk 3%. Tänkte att dom små flaskorna kunde vara bra att ha och blanda smoothies i, smidigt att ta med.


Nä ni, nu ska jag fortsätta skriva lite recept.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar