lördag 5 november 2011

Storhandling avklarad. Nu blir det matlagning till kvällen och kommande vecka. För imorgon vill jag ha en ledig dag i Aneby. Och Johan är iväg på match. Planering är bra:)!


Ser ni vad dom tagit hem till ICA efter mitt tjat!!! Måste tydligen tas hem i sex-pack och är svårsålda. Men nu köpte vi två stycken så får vi se vad Johan säger, hoppas;). Naturlig fetthalt och varierar därför mellan 3,8-4,5%. Inte homogeniserad.


Nygräddat knäckebröd. Det godaste och smidigaste jag vet! Fick tips om att dela det i bitar innan gräddningen...smart!


Är du plusmedlem i Aftonbladet finns där idag "Ät dej i form med LCHF".

http://www.aftonbladet.se/wellness/article13459379.ab?teaser=true
"LCHF för kvinnor" rekommenderar jag! Många bra recept (även för män)!


Nu ska jag äta en korv och bea så jag kan laga mat utan att "provsmaka" :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar